poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Chill nad wodą ♥

Hejo xdd Była dziś idealna pogoda i wybraliśmy się z rodzinką nad Zalew Zegrzyński. Oficjalnie mówię, że było wspaniale. Ostatnio na plaży byłam rok temu w wakacje, a w te ani razu, a dziś miałam okazje przypomnieć sobie jak się pływa i poopalać się xd Było bardzo gorąco, większość i tak przesiedziałam w wodzie, ale i tak opaliłam mocno plecy, ramiona. Było świetnie. Do domu wracam w środę bo jestem na wyjeździe u rodziny a w piątek znów wyjeżdżam :) Stęskniłam się już za moimi kochanymi mordkami, ale w czwartek i poniedziałek się z częścią zobaczę. Pozdrawiam Paolaa ;*




















4 komentarze:

  1. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Pewnie, już Twój obserwuje. Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo fajny post i zdjęcia :)
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń