niedziela, 3 sierpnia 2014

Two weeks with her cousin

Hejo !! Dawno mnie nie było. Wczoraj własnie wróciłam od kuzynki z Chorzowa, koło Katowic. Przyjechała do mnie 19 lipca, a potem ja razem z nią pojechaliśmy do niej 27. Ogólnie te dwa tygodnie były pełne wrażeń. Dużo zakupów, niezdrowego jedzenia, leniuchowania, siedzenia wieczorami, jedzenia tostów o 1:00 w nocy, grania w simsy :) Bardzo miło spędziłyśmy czas. Widzimy się tylko raz na rok. A poznałyśmy się około 3 lata temu, a jest to moja daleka kuzynka o której 4 lata temu nie miałam pojęcia ze istnieje. Jest nawet w moim wieku, lekko się różnimy ale z wiekiem coraz bardziej się dogadujemy i znajdujemy wspólne tematy. Taka siostra <3 Było świetnie. Wiecie ze zostało tylko 28 dni wakacji ? Jak ten czas szybko leci, niedawno był koniec roku i pełne dwa miesiące wolnego czasu a tu nagle, niecały miesiąc i szkoła. Ale nawet ciesze się trochę, ale też obawiam, bo idę teraz do liceum więcej nauki, nowi znajomi, nauczyciele. Ale będzie dobrze. Odpoczywajcie :) Pozdrawiam Paolaa <3




























1 komentarz:

  1. Fajnie, że masz kuzynkę z Chorzowa ;D Ja jestem z Katowic ;*

    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń