czwartek, 2 kwietnia 2015

Co ciekawego u mnie?

Hejka ;) Dziś taka ogólna notka o tym co u mnie ostatnio się wydarzyło ;) Byłam na zakupach i w końcu kupiłam sb kilka nowych rzeczy, które miałam plan kupić już od dawna. Na dole znajdziecie zdjęcia, może coś wam przypadnie do gustu ;) Ogólnie, ostatnio u mnie w życiu jest strasznie duże zamieszanie i dużo zwrotnych akcji, ale w sumie to żadna dla mnie nowość. Miałam też dużo wyjść z przyjaciółmi, pogoda sprzyjała, a pierwszy dzień wiosny spędziłam na orliku i na rowerach. W szkole idzie mi bardzo dobrze i jestem zadowolna ze swojej cieżkiej pracy i tego że stałam się dzięki temu bardziej obowiązkowa i odpowiedzielna. 25 marca w mojej szkole był organizowany dzień przedsiębiorczości, w którym wziełam udział razem z moimi koleżankami. Program dnia przedsiębiorczości ma pomóc młodym ludziom w podejmowaniu trafnych decyzji przy planowaniu dalszej drogi edukacyjnej i zawodowej. Każdy mógł sobie wybrać gdzie chce iść aby odbyć tam praktyki i zobaczyć jak pracuję się na danym stanowsku pracy. Razem z koleżankami postanowiłyśmy iść do Ośrodka Pomocy Społecznej. Praca tam jest cieżka, polega ona na pomocy innym ludziom. Uważam ze powinny tam pracować osoby które nie tylko lubią pomagac innym ale i tez radzą sobie ze swoimi problemami. Myśle że praktyki tam pomogą mi wybrać pracę w przyszłości, ponieważ lubię pomagać innym i poznawać ich problemy. Zachęcam wszystkich jeśli mają taka możliwość aby w takim dniu przedsiębiorczości wzieli udział, ponieważ jest to organizowane co roku ;)
Już niedługo święta, więc życzę wam wszystkiego dobrego i spędzenia tego czasu w rodzinnym gronie oraz abyście odpoczeli od szkoły i mieli okazje spotkać się z przyjaciółmi. Buziaki :) 































A tu rzeczy które ostatnio kupiłam:






kurtka z croppa



bluzka również z croppa

42 komentarze:

  1. Uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi :) Ja umiem pomagać innym tylko nie umiem pomóc nigdy sobie ;x!
    Fajny post! :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kurtka!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i nowości! Również życzę wszystkiego dobrego w święta! ;)
    http://lady-kala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzi fajne ubrania:)
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też brałam udział w dniu przedsiębiorczości, bawiłam się w adwokata :D również polecam tego typu akcje. Zdjęcia świetne, pełne radości. Wesołych świąt! :)


    http://po-prostu-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam iść do adwokata ;)
      Dziękuje ! :)

      Usuń
  6. Śliczna bluzka!
    I bardzo ładne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    http://izabelajuraszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurtka - osobiście bardzo mi się podoba. :)
    Co do zdjęć to strasznie podoba mi się 4 - jest takie wesołe. :)
    Ciekawy post. Zostanę tutaj na dłużej-masz nowego czytelnika :)
    Pozdrawiam
    wiktoria-turkot ~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka jest mega *_* Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę zakupy udane ;) świetne zdobycze :) zdjęcia również ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy! :)

    pozytywnikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahah okularnice najlepsze (sama jestem jedną z nich :*)
    Śliczne rzeczy kupiłaś, muszę wybrać się do croppa ;)
    Obserwuję i zapraszam ;D
    http://twofriendstwoworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhhahah no jasne <3
      Dziękuje :)
      Wpadne do cb :)

      Usuń
  12. Ja też nosze okulary :D Bardzo ładne rolki :*

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna jesteś :* super buty :D
    pytałaś o obserwacje, ja już teraz twoja kolej :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że z koleżanką pomyślałyście o tym, aby wpaść do tego Ośrodka ;) śliczne zdjęcia! Również Ci życzę Wesołych Świąt!
    obserwuję :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam ostatnio identyczne trampeczki :)

    OdpowiedzUsuń