poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe, możliwym

Hej :) Został nam już tylko tydzień wakacji. Udały wam się? Bo ja bardzo fajnie je spędziłam, w najlepszym towarzystwie, poznałam wielu pozytywnych ludzi krótko mówiąc były pełne wrażeń. Jednak dziś mam dla was krótką recenzje kolejnej książki Reginy Brett ,,Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym.'' Dostałam ją w prezencie od cioci. W tej książce autorka dzieli się z nami opowieściami o tym, że szczęście zależy od nas samych – naszych wyborów i decyzji, które najczęściej nie są aż tak trudne, jak się z pozoru wydają. A każda choć najmniejsza zmiana sprawia że dokonujemy cudów. Każdy może tego dokonać.  Pokazuje ona że nie wiele trzeba aby zmienić coś na lepsze. Autorka w swoich lekcjach kładzie nacisk na ogromną wartość istoty ludzkiej samej w sobie. Podkreśla, iż każdy z nas ma w życiu do wypełnienia jakieś zadanie. Każdy nawet najmniejszy gest w kierunku drugiego człowieka ma ogromne znaczenie, nawet jeśli to, wydawało by nam się na odwrót. W każdej z lekcji zawarte są przygody/refleksje autorki. Książka jest świetna jeśli chcemy coś zmienić w sobie. Pobudza człowieka do refleksji nad własnym życiem i sposobem bycia. Bardzo ją polecam, pomaga się zrelaksować i pomyśleć nad sobą.

Na dziś to wszystko. Mam nadzieje że moja recenzja zachęci was do przeczyta tej książki, a może już ją znacie? Życzę wam udanej końcówki wakacji :)

 

17 komentarzy:

  1. Mam książkę z tej samej serii, moja ma tytuł "Bóg zawsze znajdzie ci pracę" i rzeczywiście pobudza do refleksji :) polecam ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem, ale zacheciłaś mnie, mimo ze sceptycznie podchodze do szczęścia :D I ten kolor okładki *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała książka, muszę ją zakupić! Powodzenia w blogosferze! :) Zapraszam do mnie!

    http://whitegirl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniala książka, chyba by mi się przydała, potrzebne mi kilka lekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna ksiazka polecam ja kazdemu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tę książkę - jest boska i daje kopa pozytywnej energii! ;)
    Tak samo jak "Bóg nigdy nie mruga" tej samej autorki.
    Podziwiam jej osobę.
    Zapraszam na nowy post ✻ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj niesamowity blog pełen energii i ciekawych stylizacji chciałabym cię zaprosić do wziecia udziału w konkursie na najlepsza stylizację masz ogromne szanse na wygrana zestawu kosmetyków.
    jeśli się zdecydujesz wejdz: https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i śliczne zdjęcia!:)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń