czwartek, 13 lipca 2017

'Nie zrobisz tego'- słowa po których możesz wszystko!

Hey!! Ostatnio sobie obiecałam, że zaczynam regularnie pisać i tak oto mój plan wcielam w życie :) Długo myślałam nad tym co mogę ciekawego dla was tu zamieścić. Marze o tym, aby moje słowa i przelewane tu emocje zainspirowały kogoś a nawet próbowały zmienić wasze poglądy. Dzisiejszy post będzie o poczuciu własnej wartości i o tym jak bardzo ważna jest w codziennym funkcjonowaniu. Kiedy wkraczamy w dorosłe życie ale i w każdym jego momencie, napotykamy na swojej drodze wiele przeciwności losu i problemów które naszym zdaniem są nie do pokonania. Niektórzy codziennie przejmują się wieloma spawami które za kilka lat nie będą miały większego znaczenia. Inni natomiast zmagają się z brakiem wiary w siebie i brakiem akceptacji. Często, kiedy ktoś nas zrani, wmawiamy sobie wiele złych rzeczy, zrzucamy winę na siebie w ten sposób bardziej siebie krzywdząc. Zamykamy się na otaczających nas ludzi i gubimy pozytywne emocje i odczucia. Jeśli uważam, ze jestem słabym człowiekiem, że jestem głupia i beznadziejna, to jak ja mam się podnosić, jak mam funkcjonować? To jest nie wykonalne. Każdy z nas powinien być dla siebie ludzki. Bez wyjątków zasługujemy na dobro, miłość, przyjaźń. Po wszystkim trzeba się podnosić i iść po swoje! Spełniać swoje marzenia, dążyć do ich realizacji. Masz zły dzień? Połóż rękę na klatce piersiowej. Czujesz bicie? To się nazywa cel. Wiara w siebie, swoje możliwości, dają nam naprawdę porządnego kopa aby iść do przodu pomimo porażek i błędów. 


Chyba to wszystko na dziś. Mam nadzieję, że wyszło fajnie i z głębszym przekazem. Sama, bardzo długo dążyłam do tego aby zauważyć wiele pozytywnych stron a nie tylko wspominać te złe.Bardzo ciężko żyje się ze świadomością kiedy wmawiamy sobie że jesteśmy najgorsi i beznadziejni. Pod zadnym względem nie można czegoś takiego robić, ponieważ sami niszczymy siebie. Życzę wam więcej wiary w siebie. Mimo porażek jesteśmy silni i z wszystkim sobie poradzimy. Miłego wieczoru i do następnego! :)