środa, 5 lipca 2017

'Tak naprawdę wszystko można. Pozbierać, przytulić rozpocząć od nowa...'

Hejka! Nie wiem jak to się stało, ale nie było mnie tu ponad rok. Jest mi strasznie przykro, że pominęłam wiele momentów z mojego życia, a zadziało się naprawdę bardzo dużo. Ostatnio podczas głębokiej refleksji, poczułam pustkę i smutek z powodu porzucenia prowadzenia bloga. Więc dziś, postanowiłam wrócić tu do was i zacząć znowu pisać. Bardzo lubię dzielić się swoimi przemyśleniami i dawać innym coś od siebie. Mam nadzieję, że uda mi się systematycznie teraz coś dodawać i przelewać tu swoje emocje i przemyślenia. Jest motywacja, której mocno będę się trzymać. Nie będę się już dłużej rozpisywać, tylko zapraszam was za kilka dni na fajny wpis. Mam nadzieję ze się spodoba! Trzymajcie się i do zobaczenia!