piątek, 27 czerwca 2014

Holiday !!!!


Hejo xdd Mamy wakacje kochani !! Nie będzie już trzeba wcześnie wstawać, codziennie odrabiać prac domowych, uczyć się godzinami. Jeszcze to do mnie nie dociera, tym bardziej że to już odejście z gimnazjum i jest mi bardzo przykro ze rozstałam się z moimi przyjaciółmi. Choć będziemy się często widywać w wakacje i w roku szkolny ale już raczej rzadziej to czuje straszną pustkę i już przejmuje się tym co będzie jak nie będziemy razem. Ale nie warto się przejmować mamy wakacje ! i mnóstwo wolnego czasu na spotkania z przyjaciółmi.Już mam dużo planów: Różne wyjazdy  do Warszawy, Łodzi, Katowic na Mazury, chodzenie na rolki, rower z przyjaciółmi , wyjazdy do rodziny, ogniska, nocowania u przyjaciół najlepsze wakacje. Dziś już idę na ognisko pożegnalne z klasą ;)
Dziś już zawiozłam papiery do mojego liceum teraz tylko czekać na 3 lipca na 16:00 na wyniki, mam nadzieje ze będzie pozytywnie. Pozdrawiam miłego wypoczynku i leniuchowania <3