czwartek, 12 maja 2016

,,I wtedy przyszedł maj, zamieszał w moim sercu '' 🌞


Hej wszystkim !! Przepraszam, że mnie tak długo nie było :) Od dziś staram się regularnie pisać, mam nadzieję że mi się uda, trzymajcie kciuki!  Wiecie że 4 maja minęły dwa latka odkąd prowadzę bloga? Ale ten czas szybko leci :) Bardzo wam dziękuje za wszystko !!

♥ 187 obserwatorów

♥ 6485 wyświetleń !!
♥ 444 komentarze 
Bardzo się cieszę z tych statystyk. Jest naprawdę super :) 
Dziś mam dla was mix zdjęć, muzyki, które już od początku maja mi towarzyszą.Niedługo weekend także, mam nadzieje, że wymyślę coś dla was. Możecie pisać w komentarzach o czym chcecie czytać Ostatnio też skończyłam czytać książkę, wiec myślę że świetnym pomysłem będzie napisane recenzji o niej, ponieważ jest świetna! To do następnego wpisu! Miłego dnia i udanego weekendu :) Zapraszam was też na mojego snapchat'a na dole macie namiary!







































C-BooL - Never Go Away






Zara Larsson, MNEK - Never Forget You


The Chainsmokres- Don't Let Me Down

4 komentarze:

  1. Fajny mix zdjęć :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim masz śliczny nagłówek :) Po drugie wstawiłaś wszystkie moje ulubione piosenki. Słuchasz może rmf maxxx? Bo tam głównie je grają :)
    Zapraszam do mnie: www.tylewnasdobrego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Tak słucham czasami, pozdrawiam cieplutko!

      Usuń