środa, 7 maja 2014

I believe in a better tomorrow !


Hejoo :)  Dziś zwyczajny dzień jak codzień, poza tym że humor troche nie teges ;/ ale dam rade, mam nadzieje :) Trzeba troche się dziś pouczyć bo w nieubłaganym tempie zbliża się koniec roku, trzeba się przyłożyć, poprawiać ocenki i myśleć pozytywnie, przykro mi będzie opuszczając moje gimnazjum bo zżyłam się tam z wieloma osobami. Ale koniec tych smutów teraz coś innego. Ostatnio poszłam na sejsie z kochaną Natalią  (pozdrawiam <3),  która robi wspaniałe zdjęcia, miałyśmy iść tylko po konwalie i jakoś tak wyszło, na spontanie. Nie obyło się bez makijażu, którego nie lubie ale jakoś przeżyłam xd Zdjęcia wychodzą jej niesamowicie, gorzej już ze mną xd Ale podobało mi się, choć potem już nie chciało mi się pozować do zdjęć. Dziś, dzień miną mi tak sobie, po przyjśc do domu humor mi się pogorszył a było dobrze, czasami tak jest, że czujemy pustkę, zamykamy się w sobie i nie wiemy co mamy zrobić. Zobaczymy jak będzie jutro :) Na dziś to wszystko. Pozdrawiam, miłego wieczoru ! Paolaa 









Trzymanie się gniewu jest jak chwytanie rozżarzonego węgla, by rzucić nim w kogoś -to ty się oparzysz.
- Budda



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz