niedziela, 18 maja 2014

,,Nie poddaje się, wciąż walcze''

Hejoo, dawno nic nie pisałam. To przez brak czasu. Przez ten cały tydzień dużo się wydarzyło i tych przykrych sytacji ale i szczęśliwych. Teraz szczególnie musze wziąć się za nauke i poprawienie ocen. Już złożyłam dokumenty do mojego wymarzonego liceum i teraz tylko czekać... na wyniki egzaminów i koniec roku,  trochę się boje xd Ale jestem dobrej myśli. Jako pierwszy wybór wziełam liceum lingwistyczno- społeczne, jestem typową humanistyką i uznałam ze ten profil będzie mi odpowiadać xd W czwartek byłam na zawodach- lekkoatletyka. Zajełam 2 miejsce w biegu na 200 m oraz brałam udział w sztafecie olimpijskiej dla 3 kl gimnazjum i razem z dziewczynami zajełyśmy 3 miejsce. Jestem naprawdę dumna xd Przez ostatnie kilka dni byłam dość rozbita i w ogóle, ale już wszystko wróciło do normy, mam nadzieje. Trzymajcie się :) Trzymajcie za mnie kciuki żeby wszystko dobrze poszło z ocenami. Buziaki <3 


Cytat na dziś:
,,Pewnie krocz w stronę swoich marzeń.
Prowadź życie, jak sobie wymyśliłeś.''