poniedziałek, 23 czerwca 2014

Chill !!

Hejo xd Dawno mnie nie było , ale wróciłam :) Dużo się u mnie działo ostatnio w każdy weekend coś robiłam z przyjaciółmi, albo gdzie jechałam z rodzicami. Oceny  juz wystawione, w szkole luz, wyniki z egzaminów juz znam :) teraz tylko zakończenie roku i czekanie czy dostane sie do mojego liceum :) Nareście odpoczywam xdd Ostatnio też byłam na weselu z rodzicami i wybawiłam sie za wszystkie czasy :)   Razem z klasą byliśmy na wycieczce rowerowej na lodach w Jadowie, pyszne były *.* Też w weekend byłam z przyjaciółkami tak jakby na ''mieście'' xd Byłyśmy na zakupach i na kebabie, było super ogólnie xd I nic wiecej u mnie nowego xd Musze sobię zrobić plan na wakacje, żeby na wszystko mi czasu starczyło xd Mam zamiar jechac na zlot do Warszawy oraz spotkać sie tam ze osobami z grupy, oraz jechac do kina i na zakupy z przyjaciółmi, chcę też jechać do Koszalina spotkać sie tam z przyjaciółką, mam tam też rodzine więc możliwe ze się uda. Może pojadę do Katowic do rodziny i do Łodzi. Na pewno, będzie dużo wypadów z przyjaciółmi i ognisk, już się nie moge doczekać późnego siedznia na dwórze, codziennego jeźdzenia rowerem, na rolkach, późnego wstawania, nocowań u przyjaciół, to wszystko już niedługo. Niestety rozstaję się z moja klasą, przyjaciółmi, koleżankami. Ciężko mi będzie bez nich bo niektóry niestety nie idą do tej samej szkoły co ja, ale mam nadzieje ze będziemy utrzymywać kontakt i mieć czas aby się spotkać :) No to do zobaczenia. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz