niedziela, 1 czerwca 2014

weekEND..


Hejoo xdd Dawno już nie pisałam, bo nie miałam nic ciekawego do opisania. Z piątku na sobotę byłam na nocy w szkole, razem z koleżankami z klasy, dużo osób też było ze szkoły. Było świetnie. W szkole byłam już o 18 z koleżankami. Jedną z atrakcji było planetarium, które przyjechało do naszej szkoły, bardzo mi się tam podobało. Mieliśmy tez czas wolny, graliśmy w karty, zamówiliśmy pizzę, robiliśmy zdjęcia, ogólnie świetnie się bawiliśmy. Obejrzeliśmy też 2 filmy, oraz czytane były fragmenty kilku książek. Dużo faz też było hahha xdd Spałam może tylko z 2 godziny, wszystko skończyło się o 7:00. Potem pół dnia odsypiałam w domu. Dziś byłam na chrzcinach z rodziny, małej Agatki. Przyjęcie było w restauracji, bardzo fajnie spędziłam czas. Szkoda ze weekend już się kończy, jutro już poniedziałek i powrót to rzeczywistości, ale niedługo wakacje !!! I spanie do południa, ognika z przyjaciółmi, rowery, dzikie szaleństwo... już niedługo :))