niedziela, 17 sierpnia 2014

Długi weekend ;)

Cześć kochani ! Wczoraj wieczorem wróciłam od rodziny z Drzewicy, okolice Łodzi, do domu. Wyjechałam w piątek rano. Mam tam kuzynki Anie i Kamile prawie w moim wieku. Widzimy się niestety tylko raz na rok. Było cudnie, miło spędziłyśmy te niecałe 2 dni. Miałyśmy sobie dużo do opowiedzenia. Każda z nas trochę się zmieniła. Niestety w sobotę popołudniu musiałam już jechać. Teraz pewnie zobaczymy się dopiero w następne wakacje. Mamy mnóstwo zdjęć. Ale ten czas szybko leci, zostało już tylko 2 tygodnie wakacji, przygotowania do szkoły trwają. Musze te ostatnie chwile, dobrze wykorzystać i nie siedzieć w domu tylko poszaleć z przyjaciółmi. W najbliższym czasie ukaże się post typu ''Tag: o mnie'' w którym dowiecie się więcej o mojej osobie. Pozdrawiam Paulina ;)