niedziela, 31 sierpnia 2014

TAG: o mnie

Hej xd Obiecałam wam ze zrobię TAG: o mnie no wiec dziś przychodzę do was z takim postem. Odpowiem na kilka przypadkowych pytań abyście dowiedzieli się więcej o mojej osobie ;) Dziś też mamy zakończenie wakacji, podsumowują to wszystko to te wakacje były całkiem udane, tylko za szybko zleciały. Dodam też kilka zdjęć których jeszcze nie widzieliście.  



1.Kiedy masz urodziny?
30 listopada.
2. Jakiej muzyki słuchasz?
Najczęściej rapu i rocka ale też i coś się znajdzie z zagranicznego popu.
3. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Oczywiście że telefon.
4. Czy masz chłopaka?
Nie mam xd
5. Często piszesz smsy ?
Bardzo często aż za często. Wykupuje sobie pakiet 1000 sms ale starcza max na 2 tygodnie.
6.  Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Do przyjaciół <3
7. Masz jakieś fobie ?
Strasznie boje się burzy, motyli, ćem, ważek.
8. Ulubiony przedmiot w szkole?
Sama nie wiem do końca ale chyba język polski i biologia.
9. Ulubiony napój ?
Aktualnie Arizona xd
10.  Ulubiona książka?
Pytanie się o ulubioną książkę mola książkowego, to jak pytanie kochającej matki o ulubione dziecko.
11. Czy masz rodzeństwo?
Tak, mam dwóch młodszych braci.
12.Facebook vs Twitter ?
Facebook.
13.Ulubiony owoc ?
Kiwi, maliny, truskawki, jagody.
14. Masz jakieś hobby ?
Lubie blogować, i robić zdjęcia.
15.Ulubiony sklep ?
Reserved i sinsay.
16. Ulubione filmy ?
Bejbi blues, Sala samobójców, Trzy metry nad niebem, Ósmoklasiści nie płaczą, Projekt x, Gwiazd naszych wina.
17. Prowadzisz jeszcze jakiegoś bloga ?
Tak, razem z przyjaciółką Asią o książkach. Zapraszamy :) http://lifefrombook.blogspot.com/
18. Ile masz wzrostu ?
158 cm coś takiego xd
19. Jaki masz telefon ?
Nokia lumia 610
20. Gdzie idziesz teraz do szkoły ?
Teraz do liceum na profil lingwistyczno - społeczny

Na dziś to tyle. Jeśli chcecie wiedzieć o mnie więcej to piszcie w komentarzach. Dziś też jest Światowy Dzień Blogera. Wiec życzę wszystkim blogerem i blogerkom wszystkiego najlepszego, niech wena nigdy was nie opuszcza ;) Pozdrawiam. Udanej niedzieli ;)




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz