czwartek, 22 stycznia 2015

Co robić w ferie zimowe ?

Hejka :) Dziś przychodzę do was z postem o feriach zimowych. Jestem z województwa mazowieckiego i rozpoczęłam ferie już 19 stycznia. Niestety nigdzie nie wyjeżdżam, a ten czas wolny spędzam w domu. Mam dla was kilka pomysłów co można robić, aby przyjemnie i aktywnie spędzić ten czas i się nie zanudzić.



Przeczytajmy naszą ulubioną książkę !

Jeśli lubicie czytać tak jak ja, to idealny pomysł aby poświęcić codziennie trochę czasu na poczytanie. Możecie zacząć czytać swoją ulubioną książkę, lub wybrać się do publicznej biblioteki i poszukać coś dla siebie. Ja rozpoczęłam czytać serie ''Pamiętnik Nastolatki'' uwielbiam je :) Mam prawie wszystkie części w domu. I chce je wszystkie przeczytać przez ferie.  







Wybierzmy się na zakupy !

Po co bezczynnie siedzieć w domu ? Warto wybrać się na przechackę po sklepach, razem z przyjaciółmi. Nie musimy koniecznie czegoś kupować, ale pooglądać :) Lub wybrać po prostu  na pizze. Własnie wczoraj razem z przyjaciółką wybrałyśmy się do ''miasta'' na małe zakupy i na pizze. Dzień bardzo udany :)






Zróbmy coś dla siebie !

W internecie jest mnóstwo ćwiczeń np na brzuch, nogi. Ja rozpoczęłam ćwiczenia na brzuszek, jestem już na 6 dniu i nie mogę doczekać się efektów :) Można też pobiegać lub wybrać się na siłowanie, lub na basen z przyjaciółmi. Bardzo ciekawy pomysł.





Codziennie chodźmy na spacery !
Wybierzmy się po prostu na spacer. Dobrze to zrobi dla naszej kondycji i zdrowia. I zabierzmy nawet ze sobą rodzeństwo :)





Spotkajmy się z przyjaciółmi !

Najlepszym pomysłem na nude jest spotkanie z przyjaciółmi. Można obejrzeć film, poplotkować :) Lub tez odnowić stare znajomości. 



Na dziś to wszystko :) Mam nadzieje ze podpowiedziałam wam co możecie zrobić w ferie aby się nie nudzić. Wszystkim życzę miło spędzonego czasu. Pozdrawiam.