czwartek, 1 stycznia 2015

Moje postanowienia noworoczne :)

Hejka wszystkim w nowym 2015 roku ! Na wstępie wszystkim bardzo dziękuje, za to że czytacie moje bloga, jest mi bardzo miło :) I mam nadzieje ze na koniec tego roku będzie nas jeszcze więcej. Podsumowując 2014 rok, uważam ze był on nawet udany. Poznałam wielu nowych ludzi, zyskałam nowe przyjaźnie, zaczęłam chodzić do nowej szkoły z której jestem bardzo zadowolona, spędziłam wspaniale wakacje z przyjaciółmi. Mam też nadzieje ze ten nowy rok będzie jeszcze lepszy.  

Dziś przychodzę do was z postem o moich postanowienia oraz celach, na ten nowy rok, mam nadzieje ze uda mi się wszystkie albo chociaż część zrealizować.


prowadzić systematycznie bloga ♥ nagroda na koniec roku szkolnego zapuścić paznokcie i włosy być szczęśliwą  kupić płytę zespołu rockowego ♥ więcej spotkań z przyjaciółmi ♥ wyjazd do Warszawy do przyjaciółki ♥ spotkać moich idoli ♥ znaleźć prawdziwą miłość ♥ kupić aparat fotograficzny ♥ wyjechać za granice na wakacje ♥ kupić sukienkę i spódniczkę ♥ oszczędzić dużo pieniędzy ♥ pisać pamiętnik ♥ jeść mniej słodyczy ♥ kupić dużego misia ♥ więcej sesji z koleżanką

Życzę też wszystkim moim czytelnikom szczęśliwego nowego roku. Pozdrawiam Paulina.