poniedziałek, 4 maja 2015

Roczek bloga :)

Hejka :) Dziś właśnie mija już rok odkąd zaczeła się moja przygoda z blogowaniem. Ale to wszystko szybko zleciało. Bardzo wam wszystkim dziękuję ze obserwację, komentarze to bardzo mnie motywuję do dalszego pisania, a naprawdę czerpię z tego wielką radość, bo mogę się z wami czymś podzielić, a nawet pomóc i doradzić :) Tego bloga też traktuję jak pamiętnik. Mogę tu opisać swój zwykły dzień, swoje przemyślenia. Za kilka lat będę miała co wspominać :) Jak narazie blog ma 148 obserwatorów, może to mało po roku prowadzenia bloga ale i tak bardzo mnie to cieszy :) Bo nie myślałam że moja osoba i moje historię kogoś zainteresują. Mam nadzieję że za kolejny rok będzie nas wiecej. 


Prowadzenie bloga wiele we mnie zmieniło. Zmienił się mój styl pisania i walczę z ortografią z którą mam problemy. Poznałam wiele świetnych osób którzy też blogują i czerpię od nich inspirację. 


Bardzo wam dziękuję za:
♥ 148 obserwatorów
♥ 3,473 wyświetleń
♥ 209 komentarzy



Dziękuję ze jesteście.