sobota, 24 maja 2014

hot weekend

Siemankoo,  nareszcie weekend i super pogoda ;) Oceny już po części poprawione, ale jeszcze mam sporo rzeczy do poprawki xd Razem z moją klasą po woli przygotowujemy koniec roku, smutno mi się robi kiedy pomyśle, że za  kilka miesięcy nie będę się widywała codziennie z moimi przyjaciółmi ;x ale mam nadzieje ze w wolnych chwilach będziemy się spotykać. Dziś i wczoraj byłam na rowerach z przyjaciółkami. Trzeba dbać o kondycje. Wczoraj przejechaliśmy gdzieś z 15 km. Dziś byłyśmy w bibliotece publicznej po książki i w kwiaciarni po prezent na Dzień Matki który jest już w poniedziałek. Wszystko pięknie, ładnie. Życie mi się zaczyna po woli układać i czuję się szczęśliwa. Mam nadzieje ze nic się teraz nie popsuje i nie będzie w stanie popsuć mi humoru. No to miłego weekendu, śmigać na dwór, póki jest ładna pogoda :) Pozdrawiam Paolaa ;*







Ich świat nic mi nie dał, nic nie może mi zabrać