sobota, 30 maja 2015

Co daje "Proces Wybaczania"?

Hej kochani :) Dziś przychodzę do was z postem który mam nadzieje zmusi was do refeleksji.

Wybaczanie - sposób na zdrowie, szczęście i sukces ! Od bardzo niedawna kieruje się takim hasłem w moim życiu. Doszłam do wniosku po dłuższej analizie że nie możemy mieć przez całe życie żalu do drugiego człowieka który nas kiedykolwiek zranił. Trzeba dać mu drugą szanse. Nawet jeśli jej nie wykorzysta. W naszej podświadomości będziemy się z tym lepiej czuć, bo wszystkie negatywne emocje odpłyną. Zapomnieć nigdy nie zapomnimy lecz będziemy miec inny pogląd na całą sytuacje. Taki proces trwa długo, kiedy całkowicie nie będziemy mieli żalu do drugiej osoby. Samo powiedzenie: wybaczam, nic nie daje, a zwłaszcza kiedy mówimy to, by tylko powiedzieć. Nasz żal i zranienie trzymamy głęboko w sercu. Z czasem, by zapomnieć i już nie czuć, wybieramy tą cierpiącą część nas do podświadomości. Każdy trzymany przez nas żal, zranienie i pretensja powoduje że zamykamy się w sobie, odcinamy od bliskich, znieczulamy się na miłość, co nas niszczy. Przez to nigdy nie będziemy szczęśliwi. "Proces Wybaczania" jest rodzajem pracy z podświadomością, gdyż tam najwięcej mamy ukrytych żalów i pretensji

Wszystko zacznie się od naszej decyzji. Jeśli postanowimy zmienić swoją historie odnajdziemy szcześliwe zakończenie. ''Noszenie do kogoś urazy w sercu jest najbardziej wyniszczającym stanem naszego ducha''
Mam nadzieje ze po przeczytaniu tego posta da on wam coś do myślenia. W komentarzach napiszcie swoją opinię ''czy warto wybaczać ludziom?'' Jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

29 komentarzy:

  1. Zainteresował mnie Twój blog! A więc przy okazji zapraszam do mnie na nową notkę KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Post bardzo wciągający, miło się czyta !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz bardzo dojrzale, jestem pod wrażeniem c:

    Świetna tematyka postu, ale zabrakło mi jakiegoś klimatycznego zdjęcia ♥

    http://lauren-crazyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Też mi brakuje zdjęcia, ale nie mogłam znaleść czegoś odpowiedniego.

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem jak to napisałaś *o* !
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda jest taka, że trzeba wybaczać. Trzeba się godzić z ludźmi, żyć w szczęściu z samym sobą i innymi. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszesz wspaniałe posty! :*
    Blog mi się bardzo spodobał i chętnie zostanę tu u Ciebie na dłużej :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Jeśli Ci się u mnie spodoba - zaobserwuj ♥ To dla mnie wielka motywacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post. Też uważam, że każdy zasługuje na drugą szansę, sama też jej potrzebowałam.
    Będę wpadać tu częściej.
    zapraszam do mnie www.jula-julczii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy zasługuje na kolejną szanse, nawet jeśli to powtarza się któryś raz z kolei (:
    http://marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama się przekonałam o tym, że wybaczanie jest b.ważne :)

    Obserwuję, http://zollysx.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, że noszeni do kogoś urazy niszczy nas wewnętrznie. Lepiej odpuścić komuś winy i żyć dalej niż pałać chęcią zemsty. Ludzie nie są święci, każdy ma coś na sumieniu, dlatego staram się wybaczać nawet wielkie przykrości ;) W końcu co mnie nie zabije, to mnie wzmocni!
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :))
    Zawsze należy innym przebaczać. Wtedy będzie nam przebaczone...:)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że powinno się wybaczać ludziom bo każdy popełnia błędy i jeżeli tej drugiej osobie zależy na naszym wybaczeniu to czemu nie.W sumie też zależy co by to było ale uważam, że powinno się przebaczać.

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre hasło :) Życie jest zbyt krótkie, żeby marnować je na noszenie w sobie urazy!

    Wpadnij do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mądrze napisany post!
    Zapraszam do mnie: siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie napisane. Ja uważam, że warto wybaczać, ale nie zawsze.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie napisane ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do LBA. Wszystko u mnie na blogu!
    http://alicjajurczak.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń