piątek, 12 czerwca 2015

Liebster Blog Award

Hej :) Dostałam juz druga nominacje do Liebster Blog Award.

Co to takiego?
 „Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”

Tak wiec, nominowała mnie Alicja, której bardzo za to dziękuje :) A tu link do jej bloga: http://alicjajurczak.blogspot.com/

Odpowiedzi:

1. Skąd narodził się pomysł na założenie bloga?
Pomysł przyszedł ot tak sobie. Troszkę się nudziałam, wiec postanowiłam ze zalożę bloga o sobie i będe tu opisywać swoje przemyślenia, wstawiać zdjęcia z przyaciółmi, bardzo lubię pisać, cos tworzyć ;) I tak powstał mój blog który już prowadzę ponad rok.

2.Skąd bierzesz inspiracje na nowe posty?
Obserwuję dużą ilosc blogów i zazwyczaj stamtąd czerpie inspiracje. Więszkość pomysłów na post sama wymyśliłam ;)

3.Czy Twoi znajomi i rodzina wiedzą o istnieniu Twojego bloga? Jakie mają podejście do tego?

Moi znajomi wiedzą, choć sądze ze raczej nie wszyscy. Większość dowiedziała sie po dodaniu postu z linkiem do mojego bloga na facebooku. Spora cześć moich znajomych regularnie go czyta. I bardzo im sie podoba. Sądzą że mam talent do pisania.  Rodzina raczej nie wie. 



4.Kto Cię wspiera i motywuję w prowadzeniu bloga?
Przyjaciele, zresztą tak jak w każdej innej sytuacji.

5.Co chciałabyś osiągnąć prowadząc bloga?
Przede wszystkim chce osiągnąć dużą ilosć obserwatorów i wyświetleń. Wtedy bd wiedziała ze sporo osób go czyta.

6.Masz jakiś wzór do naśladowania/idola w blogosferze? Kto to taki?
Szczególnie podobają mi się dwa blogi. Agaty Wojtkowiak i Jessiki Chińczy. Maja bardzo fajne pomysły na posty,oryginalne . Blog Jessiki został najlepszym blogiem w kategori blog nastolatków w 2013. Blog Agaty też brał w tym udział. Bardzo je polecam, świetne są. Regulanie je czytam.  

7.Skąd pomysł na nazwę bloga?
Nazwa pochodzi od imienia. Nic szczególnego :)

8.Jakie jest Twoje największe marzenie dotyczące bloga?
Chciałabym sie nauczyć bardzo ładne pisać. Szczególnie jakieś posty które dają dużo do myślenia. Oraz osiągnąć dużą liczbę osób które bądą go czytały. 


Nominuje blogi:
http://serene-day.blogspot.com/2015/06/recenzja-cudo-z-wyzszej-poki-ktore.html?m=0
http://nicolabrychcy.blogspot.com/
http://melania-blog.blogspot.com/
http://take-your-smile.blogspot.com/
http://swiatwedlugamelii.blogspot.com/

Pytania do was:
1.Jakie masz hobby?
2.Co daje Ci szczęście?
3.Jakie masz plany na wakacje?
4.Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
5.Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
6.O czym piszesz na swoim blogu?
7. Ulubiona piosenka?
8.Ulubiony artysta?
9.Od kiedy prowadzisz swojego bloga?
10. Czy masz swoje ulubione blogi?

Koniecznie jak pojawią się odpowiedzi to dajcie znać w komentarzach :) Pozdrawiam i udanego weekendu. 

18 komentarzy:

  1. Fajne LBA :D Widzę, że takie typowo blogowe. Lubię takie tematyczne. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania bardzo fajne :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajny blog,Ładny,miło się czyta.
    Zapraszam do nas : http://wikiandmarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moi znajomi również dodają na Facebooku linki do swoich postów ;) Blog jak najbardziej mi się podoba, fajnie, że udało ci się zdobyć drugą taką nominację ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielu rzeczy można się o Tobie dowiedzieć, fajnie, że zrobiłaś ten post :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ci bardzo za nominacje.
    Kolejny post mam już zaplanowany! :)

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji :D
    http://truskawkowa-gaba.blogspotcom zapraszam na konkurs :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za nominację. Na moim blogu właśnie pojawiły się odpowiedzi także zapraszam:)
    http://nicolabrychcy.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń