poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Warszawa ⇒ Katowice ⇒ Warszawa

Witam wszystkich gorąco ! W dzisiejszym poście opowiem wam o moim wyjeździe do kuzynki. 19 lipca z Warszawy wyruszyłam w 4 godzinną podróż do Chorzowa, koło Katowic. Całe dwa tygodnie spędziłyśmy bardzo aktywnie. Byłyśmy w kinie samochodowym, u znajomych Oli, na rolkach, zrobiłyśmy piękne galaretki, oczywiście nie obeszło się bez zakupów. W ostatnim dniu pobytu u mojej kuzynki załapałyśmy się wraz ze znajomymi Oli na męskie granie. Gdzie miałam okazję usłyszeć Ostr'ego jednego z moich ulubionych raperów. 26 lipca razem przyjechałyśmy do mnie, niestety już 2 sierpnia Ola wyjechała. Te 2 tygodnie były pełne wrażeń i miło je spędziłam. Czekam niecierpliwie na następny wyjazd do niej :)







|






























Mam dla was jeszcze super pomysł na zrobienie pięknych galaretek. 

Potrzebujemy:

-galaretek o 4 różnych smakach, my użyłyśmy truskawkowej, jagodowej, pomarańczowej i cytrynowej
-bitą śmietanę
-kilka ładnych szklanek
-skośnej podstawki ale i bez niej dacie sobie rade
Cały sekret polega na tym aby ustawić szklanki pod skosem. Tak przygotowaną pierwszą galaretkę kiedy już ostygnie możemy wstawić do lodówki aby szybciej zastygła. 

Kiedy już nasza pierwsza galaretka zastygnie robimy tak z kolejną, nalewamy i przekręcamy na drugą stronę. Do momentu kiedy skończą nam się już 4 galaretki.


Gotowy deser dekorujemy bitą śmietaną, lub czym macie ochotę np owocami. 





Zrobienie takiego deseru zajęło nam aż 2 dni. Bo źle rozplanowałyśmy czas. Najlepiej zacząć to robić rano a do wieczora powinno być gotowe.

Na dziś to tyle :) Mam nadzieje ze pomysł z galaretkami wam się spodoba i spróbujecie sami taki deser zrobić. Do zobaczenia w kolejnym poście :) Miłych wakacji.